食物アレルギーをお持ちのお客様へ

食物アレルギーをお持ちのお客さまは、予約時にお申し出ください。
重度の食物アレルギーのお客さまからのご要望にはお応えできない場合がございますので、あらかじめご了承ください。また、通常のメニューと異なるお料理をご提供することとなる場合、別途費用がかかることがございます。
当レストランでご提供するお料理は、すべてのメニューを同一の厨房内で調理しています。そのため、調理・洗浄機器についても、他のメニューと共通のものを使用するため、調理過程においてアレルゲン物質が微量に混入する可能性がございます。
上記の理由により、提供する料理はお客様から事前に申告いただいた場合でも完全なアレルギー対応メニューではございませんのでご予め留意のほどお願い申し上げます。
ご注文に際して、上記内容をご確認のうえ、お客様による最終的なご判断をお願いいたします。
症状が重篤な場合は、お客さまの安全のため、やむをえずご予約をお受けできない場合がございますので、ご理解のほどお願い申し上げます。

Sky Restaurant 634
支配人

Dear guests concerned with food allergies,

Inform us that you have a food allergy at the time you make your reservation.
We may not be able to accommodate requests from guests with severe food allergies or sensitivities. If the menu does allow for substitutions be aware an additional fee may be charged.
All menu items in our restaurant involve shared cooking, preparation and cleaning areas. For this reason, all menu items present the risk for cross-contamination.
Therefore, even guests who have provided advance allergy notice cannot be guaranteed a fully allergen-free menu.
Having understood the aforementioned, we kindly ask you to use your judgment when dining with us and know that you do so at your own risk.
In cases of severe, life-threatening sensitivity to food allergens, for the safety of our guests we may reserve the right to refuse taking a reservation.
We thank you in advance for your understanding.

Sky Restaurant 634
Manager

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